Wasen 72

• Foto von Lectori S.
      Lectori S.
      Eindhoven, Niederlande
      6. Mai 2016

Door een late aankomst op de camping in het zelfde dorp, was er geen plaats meer in de Bure Stube, het restaurant op de camping. De receptie heeft ons deze tip gegeven en meteen gebeld om voor ons te reserveren. Een goude greep! We zijn gedurende onze twee weken in Muenstertal 7 keer hier wezen eten en het was absoluut de moeite waard.

Eten & drinken:
      Uitstekend landbier in een stenen drinkpul. Het eten is vers bereid en zeer herkenbaar ook verse groente (als je een keer geen beilage salat hebt). Hier geen Tiefkuhl-rotzooi. De aanraders:
      - Familien-platte: Spätzle, friet, schnitzel, steak, varkenshaasje, groente en saus voor een zeer schappelijke prijs.
      - Kalbstafelspitzbraten
      - Kalbsschnitzel im krautersauce mit Spätzle
      De prijzen zijn eerlijk, maar soms wel aan de hoge kant.

De bediening:
      Vriendelijk en hulpvaardig, alleen niet altijd even snel. Zeker bij drukte, wil het nog weleens duren. De glimlach en kwaliteit van eten maakt veel goed.

Overig:
      Parkeren is soms lastig, het parkeerterrein is te klein voor de grote aantallen gasten die dit etablissement trekt. In de straat aan kant van de weg is het dan altijd wel mogelijk een plekje te vinden.

Score: 4 uit 5
      Motivatie: het is gewoon heel goed en lekker. Waarom geen 5? Het is gewoon goed, maar geen culinaire hoogvlieger, gewoon eerlijk eten. Voor een 5 zoek ik iets meer wauw-factor in de beleving of een net iets betere prijs-kwaliteitsverhouding.

Desalniettemin: bedankt Belchenblick!

Barlauch Maultaschen